Nowy Triumph Street Scrambler. Będzie miał wersję specjalną Sandstorm
Triumph zaprezentował nową odsłonę tańszej wersji swojego Scramblera. Za nazwą Street kryje się silnik o pojemności 900 cm3 i wygląd nieco inny niż w przypadku mocniejszego brata. Dodatkowo wraz z premierą pojawi się edycja limitowana nazwana Sandstorm.
Po debiucie Triumpha Scramblera 1200 przyszedł czas na odmianę z mniejszym silnikiem. Street Scrambler został dostosowany do normy Euro 5. Dwucylindrowa jednostka napędowa o pojemności 900 cm3 generuje maksymalną moc 65 KM przy 7250 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy 3250 obr./min. Dostępna jest też wersja na prawo jazdy kategorii A2, w przypadku której można bez problemu przywrócić pełne osiągi.
Typowo dla scramblerów motocykl ten ma wysoko poprowadzony wydech, ale też opony i zwieszenie stworzone z myślą o możliwości zjazdu z asfaltu. Zmiany w wyglądzie na 2021 r. są kosmetyczne, a wśród nich jest m.in. owalna płyta na numer startowy z wytłoczonym logo Street Scramblera. Nowe wersja motocykla jest oferowana standardowo w trzech wersjach kolorystycznych – czarnej, szarej i khaki ze srebrnymi pasami.
Triumph Street Scrambler zarówno z przodu, jak i z tyłu ma zwieszenie o skoku 120 mm. Przy przednim kole jest to widelec 41 mm, a przy tylnym dwa amortyzatory z regulowanym napięciem wstępnym. Motocykl wyposażony jest w szprychowe koła o średnicy 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu. Siedzenie znajduje na wysokości 790 mm.
Na początek sprzedaży nowego modelu Triumph Street Scrambler będzie dostępny też w limitowanej do 775 egzemplarzy odmianie Sandstorm. Wyróżnia ją specjalne trójkolorowe malowanie i liczne dodatkowe akcesoria jak osłona przedniego reflektora czy aluminiowa płyta przy silniku.