Yamaha odświeżyła model XSR700. Ma bardziej ekologiczny napęd i sporo gadżetów

XSR700 to jedna z najbardziej hitowych yamah ostatnich lat. Wszechstronna maszyna, która czerpie najlepsze wzorce ze stylu retro doczekała się modernizacji na rok 2022. Co się zmieniło?

Yamaha XSR700
Aleksander Ruciński

XSR700 to dla wielu klientów złoty środek. Zauważalnie mocniejsza niż XSR125, a wciąż bardziej zwinna niż topowa XSR900. Idealnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i poza nim. Pewnie dlatego nie narzeka na brak chętnych. Jednakże nawet najlepsze konstrukcje czasem potrzebują modernizacji.

Japoński producent zdecydował się usprawnić swoją maszynę w kwestii technikaliów, wyglądu i wygody obsługi. Mimo stylistyki nawiązującej do maszyn retro, XSR700 czerpie ze zdobyczy współczesnych technologii.

Dlatego też już w standardzie dostaniemy system ABS, stopniowane siedzenie czy pełne oświetlenie LED. Oczywiście jak przystało na lifting, w gamie pojawią się też nowe opcje kolorystyczne - połączenie bieli z błękitem oraz złota z czernią.

  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
  • Yamaha XSR700
[1/6] Źródło zdjęć: |

Największą nowość stanowi jednak zmodyfikowany napęd. Jednostka z serii CP2 o pojemności 689 cm3 spełnia teraz normę Euro 5. Producent obiecuje również więcej wigoru, który okiełznamy dzięki lepszym hamulcom - przednie tarcze mają teraz 298 cm średnicy. Jest też zmodyfikowany widelec i nowe opony Michelin Road 5.

Jeśli chodzi o wizualne poprawki, można do nich zaliczyć nowe osłony chłodnicy, czarne manetki i zmodernizowane przełączniki ułatwiające obsługę. Sam wyświetlacz ma natomiast odwróconą kolorystykę i poprawioną czytelność.


Odświeżona XSR700 powinna pojawić się u dystrybutorów wiosną 2022 roku. Na razie nie wiadomo, jak bardzo modernizacje wpłyną na ceny.

Źródło artykułu: WP Moto

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025