WAŻNE
TERAZ

MSWiA potwierdza incydent. Rosyjski kuter przy rurociągu

Volvo XC90

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

/ 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

10 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

11 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

12 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

13 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

14 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

15 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

16 / 16Zmiana generacji

Obraz
© Piotr Mokwiński

Nowe Volvo XC90 to samochód, który mocno zrywa ze stereotypowym wyobrażeniem o samochodach tej marki. Do jego własności na drodze pasowałoby nawet hasło „radość z jazdy”, zarezerwowane dotąd dla samochodów BMW. Szwedzki SUV otrzymał zaprojektowany od podstaw układ jezdny i nowe silniki turbodoładowane pozwalające cieszyć się dynamiką nie tylko na długich prostych, ale również na ciasnych serpentynach. Ale na własnościach jezdnych kończą się podobieństwa z konkurencją.

Stylistycznie to auto podąża swoją drogą i oznacza w Volvo nadejście przełomu w sukcesywnie wprowadzanych modelach w najbliższych latach. To chyba najbardziej radykalna zmiana w całej branży. Z poprzednikiem łączy go tylko ta sama nazwa i miejsce wytwarzania – Torslanda koło Goeteborga.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę