Trwa ładowanie...
d3o2x66
Odwiedziłem siedzibę JBL. Przyszłość inforozrywki to nie tylko ekrany dotykowe

Odwiedziłem siedzibę JBL. Przyszłość inforozrywki to nie tylko ekrany dotykowe

W niemieckim Karlsbad inżynierowie JBL pracują nad tym, by ich klienci dostawali jak najlepsze doznania audio. Głośniki sygnowane logo amerykańskiej marki trafiają między innym do aut Toyoty: C-HR i RAV4. To jednak nie wszystko. Tam też powstaje przyszłość motoryzacyjnej inforozrywki.

Systemy info gazetki w samochodachRozwiń

Transkrypcja:

Systemy info gazetki w samochodach zmienił się diametralnie pożegnaliśmy przyciski i przełączniki Teraz liczą się duże ekrany ale często to nie wystarcza żeby się wyróżnić Dlatego kolejnym krokiem Jest świetny sprzęt audio coraz więcej producentów aut Współpracuje z firmami produkującym i sprzęt muzyczny żeby dostarczyć swoim klientom jak najlepszych doświadczeń Na przykład Toyota Supra to jest debil Żeby zamontować w której właśnie głośniki amerykańskie marki Zamiast osprzęt Projektowane specjalnie pod konkretny molo Tak więc ja siedzę w Toyocie chr Jest tutaj System głośników zaprojektowana specjalnie dla tego auta tam jest To jest ta dziewczyna jest z układem do już nowej generacji Odczytaj Ale to dzisiaj A co w przyszłości Siedzę właśnie przy koncepcie których Armand kazał 2015 roku I to wyglądać coś czy wszyscy znamy Czyli duży ekran i kolejny jak tamtych zastępuje wszystkie kontrolki Tak naprawdę po trzech latach Hermanów pokazał coś dużo naszego Czyli kontekstualne przełączniki które Są w zasadzie pokrętłami a to długo zmienia jaką funkcję Czyli mogę ustawiać głośno jesteśmy u muzyki Klimatyzacja No bo nawet kontrolować samochód głosem I tak właśnie będzie wyglądać przyszłość ale to jeszcze trochę Tata Poczekamy a tymczasem Mamy świetne audio 7 samochody
d3o2x66
d3o2x66
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj