Odwiedziłem siedzibę JBL. Przyszłość inforozrywki to nie tylko ekrany dotykowe
W niemieckim Karlsbad inżynierowie JBL pracują nad tym, by ich klienci dostawali jak najlepsze doznania audio. Głośniki sygnowane logo amerykańskiej marki trafiają między innym do aut Toyoty: C-HR i RAV4. To jednak nie wszystko. Tam też powstaje przyszłość motoryzacyjnej inforozrywki.
Systemy info gazetki w samochodach… Rozwiń
Transkrypcja:
Systemy info gazetki w samochodach zmienił się diametralnie pożegnaliśmy przyciski i przełączniki
Teraz liczą się duże ekrany ale często to nie wystarcza żeby się wyróżnić
Dlatego kolejnym krokiem
Jest świetny sprzęt audio coraz więcej producentów aut
Współpracuje z firmami produkującym i sprzęt muzyczny żeby dostarczyć swoim klientom jak najlepszych doświadczeń
Na przykład Toyota Supra to jest debil
Żeby zamontować w której właśnie głośniki amerykańskie marki
Zamiast osprzęt
Projektowane specjalnie pod konkretny molo Tak więc ja siedzę w Toyocie chr
Jest tutaj
System głośników zaprojektowana specjalnie dla tego auta tam jest
To jest ta dziewczyna jest z układem do już nowej generacji Odczytaj
Ale to dzisiaj A co w przyszłości
Siedzę właśnie przy koncepcie których Armand kazał 2015 roku
I to wyglądać coś czy wszyscy znamy Czyli duży ekran i kolejny jak tamtych zastępuje wszystkie kontrolki
Tak naprawdę po trzech latach Hermanów pokazał coś dużo naszego
Czyli kontekstualne przełączniki które
Są w zasadzie pokrętłami a to długo zmienia jaką funkcję Czyli mogę ustawiać głośno jesteśmy u muzyki
Klimatyzacja
No bo nawet kontrolować samochód głosem
I tak właśnie będzie wyglądać przyszłość ale to jeszcze trochę
Tata Poczekamy a tymczasem
Mamy świetne audio
7 samochody