Nowa Skoda Superb

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

/ 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

10 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

11 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

12 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

13 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

14 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

15 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

16 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

17 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

18 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

19 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

20 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

21 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

22 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

23 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

24 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

25 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

26 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

27 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

28 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

29 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

30 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

31 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

32 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

33 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

34 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

35 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

36 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

37 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

38 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

39 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

40 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

41 / 41Premium po czesku

Obraz
© Marek Wieliński

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Jedną z kluczowych cech Superbów od początku było przestronne wnętrze, które w trzeciej generacji nawet jeszcze nieco urosło. Podobnie powiększył się bagażnik, który pomieści teraz 625 l, czyli o 30 l więcej niż w poprzedniku. Skoda zrezygnowała z systemu podwójnego otwierania przestrzeni bagażowej na rzecz klasycznego liftbacka, co pozytywnie wpłynęło na linie nadwozia, która w przypadku poprzedniej generacja była nieproporcjonalna. Sam wygląd kabiny pasażerskiej i deski rozdzielczej należy raczej nazwać ewolucją dotychczas znanego modelu. Widać, twórcy nowej Skody wyszli z założenia, że skoro coś się sprawdza, to nie należy tego zmieniać. Różnice widać przede wszystkim w stylistycznych detalach, które przejęły ostre kąty widoczne na zewnątrz.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę