Ducati Diavel V4 z trzema pakietami dodatków. Poprawiają nie tylko wygląd

Nowe Ducati Diavel V4 wygląda niesamowicie i na pewno na ulicy zwróci uwagę każdego. Ale pamiętajmy, że nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej. I z tego założenia wyszli Włosi oferując pakiety, które jeszcze uatrakcyjniają wygląd tego nietypowego cruisera.

Ducati Diavel V4Ducati Diavel V4
Źródło zdjęć: © Ducati
Szymon Jasina

Ducati Diavel V4 wymyka się klasyfikacji. Włosi sami twierdzą, że to połączenie sportowego nakeda z muskularnym cruiserem. Tę pierwszą cechę można podkreślić decydując się na pakiet Sport. W jego skład wchodzą takie detale jak aluminiowy wlew paliwa, wykonany z włókna węglowego przedni błotnik i osłona baku z tego samego materiału. Całość uzupełnia inny, ale nadal posiadający homologację drogową wydech.

Więcej stylu doda pakiet Style. To w nim znalazł się tylny błotnik z włókna węglowego, ale też sporo akcesoriów przygotowanych przez firmę Rizoma we współpracy z Ducati. Wśród nich są: lusterka, klamki, osłony zbiorniczków płynów hamulcowego i sprzęgła, a także osłona wlewu oleju. Pakiet ten zawiera również zaciski hamulców pomalowane na czerwono lub czarno - farbą przygotowaną wraz z Brembo tak, aby była odporna na wysokie temperatury.

Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati

Bardziej użytkowy jest natomiast pakiet Touring. Zapewnia on podgrzewane manetki, boczne kufry oraz oparcie dla pasażera. Oczywiście te ostatnie elementy zostały zaprojektowane tak, żeby nie tylko były praktyczne, ale też dobrze wyglądały.

Lista dodatków stylistycznych nie byłaby pełna bez opcjonalnych felg. Kute aluminiowe obręcze mają te same rozmiary co seryjne, ale prezentują się bardziej nowocześnie, co pasuje do wyjątkowego cruisera, jakim jest Ducati Diavel V4.

Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati
Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati
Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati
Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati
Ducati Diavel V4
Ducati Diavel V4 © Ducati
Źródło artykułu: WP Moto

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę