Citroen C5 Aircross (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

/ 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

10 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

11 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

12 / 12Komfortowy SUV z innowacyjnym zawieszeniem

Obraz
© Materiały prasowe

Citroen C5 Aircross stylistycznie przypomina koncepcyjny model z 2015. Z przodu znalazły się charakterystyczne niskie światła do jazdy dziennej. Cała sylwetka wygląda jak nadmuchana, dzięki czemu samochód wygląda masywnie. Może brakuje tu klimatu szalonych Citroenów sprzed lat, ale na pewno stylistyki nowego francuskiego SUV-a nie można nazwać powściągliwą.

Citroen swój nowy model reklamuje przede wszystkim nowym rodzajem hydraulicznego zawieszenia. Z jednej strony rozwiązanie to nie ma nic wspólnego z hydropneumatycznym zawieszeniem znanym od czasów modelu DS, a z drugiej ma zapewnić zbliżony poziom komfortu. Tradycyjne amortyzatory i sprężyny zostały zastąpione przez dwa hydrauliczne elementy odpowiadające za kompresję i odbicie.

Chińska premiera Citroena C5 Aircross oznacza, że nie znamy jeszcze szczegółów dotyczących europejskiej specyfikacji. W azjatyckim kraju nowy SUV będzie początkowo oferowany z dwoma silnikami benzynowymi do wyboru – o mocy 165 i 200 KM. Później w sprzedaży ma się też znaleźć odmiana hybrydowa typu plug-in, w której dwa silniki elektryczne będą napędzać tylne koła. Łączna moc tej wersji to 300 KM, co uczyni ją najmocniejszym seryjnym Citroenem w historii. Zasięg na prądzie ma wynieść 60 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę