Peugeot 3008
Nowy 3008 w stosunku do poprzednika został wydłużony o 8 cm, a jego rozstaw osi zwiększył się o ponad 6 cm, do 267,5 cm. Bagażnik ma teraz 520 litrów pojemności. Co dosyć istotne, 3008 po swym przeobrażeniu w crossovera schudł o ponad 100 kg. Auto poznamy po delikatnie cofniętych i w pełni LED-owych reflektorach (opcja), a także grillu przypominającym plaster miodu. Tył zdominowały wydatne lampy z diodowym oświetleniem i osłona zderzaka z tworzywa. Podobne znajdziemy na progach i w przedniej części pojazdu.
Gama silnikowa obejmuje podstawową jednostkę 1,2 Pure Tech (130 KM), a uzupełniają ją 165-konny THP o pojemności 1,6 litra i dieslowskie BlueHDi 1,6 oraz 2,0 o mocy od 100 do 180 KM. Co ciekawe, mimo 22-centymetrowego prześwitu i mocnych, turbodoładowanych silników, producent nie przewidział napędu na cztery koła.