Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Platforma autoDNA służąca do generowania szczegółowych raportów na temat historii używanych pojazdów startuje z nową usługą opartą na sztucznej inteligencji.
To chatbot Vincent, który "rozumie naturalny język i potrafi prowadzić rozmowę tak, jak prawdziwy konsultant". Narzędzie ma stanowić realne wsparcie dla użytkowników autoDNA poszukujących informacji na temat konkretnych pojazdów.
Vincent jest rozwinięciem stosowanego dotychczas, blokowego czatu, który był w stanie odpowiadać na konkretne zapytania, ale nie potrafił funkcjonować poza schematem. Teraz, dzięki wykorzystaniu AI, konwersacja może być prowadzona w znacznie szerszym kontekście.
Na tym jednak zalety się nie kończą. Chatbot Vincent posiada bowiem obszerną wiedzę na temat rynku motoryzacyjnego, dzięki czemu jest w stanie doradzać użytkownikom, np. tłumacząc, na co powinniśmy zwrócić uwagę, szukając auta używanego.
Vincent oferuje natychmiastową pomoc, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku i działa w aż 13 wersjach językowych.
Jak najlepiej korzystać z Vincenta?
- Wejdź na stronę autoDNA.pl.
- Poczekaj kilka sekund — po chwili po prawej stronie ekranu pojawi się dymek z postacią Vincenta.
- Kliknij ikonę, by otworzyć okno rozmowy i rozpocząć konwersację.
- Zadaj swoje pytanie dotyczące historii pojazdu lub konkretnego zagadnienia.
Vincent zareaguje niemal natychmiast, podając konkretne informacje i wskazówki krok po kroku.