Audi RS Q3 performance

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

/ 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

10 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

11 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

12 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

13 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

14 / 14SUV z charakterem

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły techniczne dotyczące modelu RS3 Q3 performance. Topowa odmiana posiada 367-konny silnik i bogate wyposażenie.

Względem standardowego modelu RS Q3 silnik 2,5 TFSI w odmianie performance wykorzystuje nową chłodnicę i zoptymalizowaną pompę paliwową, co pozwoliło zwiększyć moc o 27 KM. Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny w przedziale od 1 625 do 5 550 obr./min. Przyspieszenie do "setki" wynosi 4,4 s, prędkość maksymalna to 270 km/h, średnie zużycie paliwa - 8,6 l/100 km a emisja CO2 - 203 g/km. Motor współpracuje z 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Moc silnika jest przenoszona na jezdnię przez stały napęd na cztery koła quattro, który wykorzystuje napędzane hydraulicznie i elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Dostosowujący się do bieżących potrzeb rozkład sił napędowych między osią przednią a tylną odbywa się przy tym automatycznie i dzięki skomunikowaniu z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC, także selektywnie pod względem wyboru koła. System kontroli trakcji można wyłączyć, uzyskując w ten sposób dostęp do zdefiniowanego na nowo trybu sportowego. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe z aktywnym systemem kontroli stopnia amortyzacji.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę