Jak dowiedział się z wiarygodnych źródeł niemiecki dziennik "Automobilwoche", szósta generacja modelu Volkswagen Golf zadebiutuje już w październiku. Wyczekiwany z wielkim zainteresowaniem kompakt (oznaczenie A6)
będzie w czwartym kwartale bieżącego roku centralnym punktem działań marketingowo-reklamowych koncernu z Wolfsburga.Według dobrze poinformowanych źródeł, przekaz reklamowy koncentrować się będzie na takich aspektach związanych z nowym Golfem jak m.in. wysoka jakość komponentów i wykonania, jak również bezkonkurencyjna relacja wartości do ceny tego produktu.
Według danych za dwa pierwsze miesiące 2008, Volkswagen Golf piątej generacji był w Europie najchętniej kupowanym modelem, uzyskawszy skumulowany wynik na poziomie 77 702 egzemplarzy (+40,2%). Drugi samochód w tej klasyfikacji (Peugeot 207)
uzyskał wynik minimalnie gorszy: 76 306 sztuk (+16,2%).
Inne nowości rynkowe marki Volkswagen w tym roku to:
- Passat CC (debiut w czerwcu)
- Touran/Sharan BlueMotion (debiut w czerwcu)
- nowy Scirocco (debiut na przełomie sierpnia i września)
Ponadto, niemieckie media podają, że w pierwszych miesiącach roku 2010 doczekamy się ponowie VW Golfa w wersji kabriolet. Ceny zaczynać się będą prawdopodobnie w okolicach 25 000 EUR.
Źródło:Samar.pl, Automobilwoche