Toyota Corolla

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

/ 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

10 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

11 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

12 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

13 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

14 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

15 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

16 / 16Kolejna odsłona legendarnego modelu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa generacja Corolli jest kontynuacją 47-letniej historii tego modelu. Będzie to już 11 odsłona pojazdu, który od 1966 r. znalazł aż 40 mln nabywców na całym świecie. Nadwozie nowej Toyoty zostało zaprojektowane od podstaw - kombinacja prostych linii i zbalansowanych proporcji nadaje jej bardziej współczesny i wyrafinowany wygląd, zaś zaokrąglona maska podkreśla elegancję. W porównaniu do poprzedniej wersji samochód wydłużono o 8 cm, poszerzono o 1,5 cm i obniżono o 0,5 cm. Rozstaw osi zwiększył się z 260 do 270 cm, co pozwoliło wygospodarować więcej miejsca w kabinie - szczególnie na tylnej kanapie, gdzie ilość miejsca na nogi wynosi teraz 70,6 cm. Pojemniejszy jest też bagażnik - 452 l.

W nowej odsłonie Corolli zadebiutuje system multimedialny Toyota Touch 2, z licznymi ulepszeniami względem poprzedniej wersji. Poprawiła się jakość obrazu dzięki wyższej rozdzielczości, będzie również istniała możliwość przeniesienia widoku z ekranu telefonu na wyświetlacz w samochodzie. Kierowca do swojej dyspozycji będzie miał asystenta parkowania, który po naciśnięciu przycisku szuka za pomocą tylnej kamery i ultradźwiękowych czujników wystarczająco dużego miejsca i automatycznie parkuje w nim samochód.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę