Trwa ładowanie...
d99rmz8
Skoda Scala - pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa
hatchback
15-04-2019 17:14

Skoda Scala - pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa

Skoda Rapid zakończyła zeszły rok na pozycji jednego z dziesięciu najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jej następca to praktycznie zupełnie nowy samochód, bo i stoi przed nim zupełnie nowe zadanie. Ma rywalizować bezpośrednio z liderami pokroju Toyoty Corolli, Volkswagena Golfa i Opla Astry. Mateusz Żuchowski sprawdza na drogach Chorwacji, czy nowa Scala rzeczywiście ma na to szanse.

Efektowny Prawda Takie pływające kRozwiń

Transkrypcja:

Efektowny Prawda Takie pływające kierunkowskazy to jeszcze niedawno były Zarezerwowane raczej dla samochodów klasy Premium Ale świat motoryzacji przez cały czas Idzie do przodu teraz jak widać takie Smaczki można znaleźć nawet w modelach Skody Takich jak Zupełnie nowym modelu skala Skala pokazuje rosnące ambicje tego czeskiego producenta Ten napis Po łacinie oznacza Schody Którymi Skoda chce coraz wyżej wchodzić Hierarchii i motoryzacji Ale nie potrzeba Nawet tego napisu żeby to zauważyć Zwróć uwagę na te napiętej linie czy to efektowne światła czy przede wszystkim ten Napis który tak bez kompleksowo Przyznaje się do swojego pochodzenia to wszystko to nowa jakość w historii tego czeskiego producenta Skala Potrzebuję jednak takiego efektownego stylu ponieważ W tej cenie są wyjątkowo trudne Zadanie Otóż ten model ma rywalizować bezpośrednio z Gigantami segmentu kompaktowych Hatchback W takim razie ten samochód który tutaj widzi Jest nowym rywalem Volkswagena Golfa Forda Focusa czy Do tej pory tak naprawdę nie celował a b c Pośrednia odkrywali Fakt poprzedni A więc model Rapid sprzedawał się dobrze na polskim rynku ale nigdy nie uzyskał Tak naprawdę to to pełnowartościowej Alternatywy Dla typowych Kompaktu Czy tym razem będzie inaczej Testy zacznę nietypowa tylnej kanapy ponieważ w tym miejscu najlepiej widać ten jeden Z tradycyjnych Botoks Codec czyli wyjątkowo dużą Ponadprogramowo Ilość miejsc Skala jest Modelem który jest Trawa najniżej Octavii Ale zwróćcie uwagę jak dużo tutaj jest przez cały czas miejsca tak na nogi Czy na głowę A skoro już przy miejsce Zobaczymy jeszcze bagażnik Bagażnik ma pojemność 467 l co Tradycyjnie dla Skody jest jedną z największych Wartości spotykanych W danej klasie Jak widać się z Więc dość duży Ale chciałam zwrócić waszą uwagę na Jeszcze jedną sprawę mianowicie Te wszystkie dodatki które tutaj są z jednej strony mamy jakieś praktyczne siatki Mamy też taką Gumowa mate Która wypełnia podłogę bagażnika Bo to są właśnie takie elementy które sprawiają że te schody są Zawsze Trochę bardziej praktyczne Codzienny eksplatacji Te kolejne rozwiązanie Steam key Clever przez cały czas się w nowych Modelach pojawiają Jesteś tutaj moje ulubione rozwiązanie które Chciałam wam pokazać Mianowicie Schowana w drzwiach Parasolka która akurat dzisiaj w ten deszczowy dzień Naprawdę mi się Przyda Pod takim kątem tradycyjnych cech Skala jest więc taką Skodą jak już dobrze znamy Ale Zobaczcie Za kierownicą jest to jednak coś zupełnie Nowego No tutaj przede wszystkim Wszystkim królują nowoczesne multimedia Przede mną duży ekran który wypełnia Miejsce gdzie jeszcze niedawno Znajdowały się analogowe zegary koło mnie Jeszcze więc Ekran z wyrazistą obrazem Jest bardzo rozbudowana Funkcjonalnością bardzo szybko działający No na tym froncie technologicznym Skoda w ostatnich latach Poczyniła naprawdę Ogromny postęp Co ciekawe Nowe Skody wyposażone są także w rozwiązanie dzięki Którym Ekran z tego telefonu Jest przenoszony bezpośrednio na Ten wyświetlacz Składy w ostatnich latach poczyniły Naprawdę ogromny postęp Co w przypadku Owocuje także Bardzo szerokim Marzeniem zakresu ubezpieczeń Ten model wyposażony jest już Zaawansowane rozwiązania A które zapobiegną temu żebym zjechał z Do pasa ruchu Wjechał film Drogi czy zasnął za kierownicą Ale czy ten model miałby być tak nudny w prowadzeniu że miałbym za kierownicą zasnąć Przekonajmy się Jak widzicie rzucam nowy model Skody od razu na głęboką wodę ponieważ wybrałem wkręt Górska on drogę w której dodatkowo przed chwilą zszedł deszcz a więc mamy do czynienia naprawdę bardzo Wymagającymi Warunkami jak sobie skala z nimi Radzi chyba wcześnie dobrze Ale bez trudu Układ kierowniczy jest taki typowy dla grupy Volkswagena A więc może nie jest to Ostatnie słowo Jeśli chodzi o precyzję czy o jakieś wciągające tutaj atrakcje no ale To jest układ kierowniczy na którym można polegać I przeciętnemu kierowcę w zupełności Wystarcza Pewnie nawet bo się spodoba pod względem Komfortu jaki zapewnia Duży progres skala zanotowała także pod względem jednostek napędowych Chociaż jest to progres której niekoniecznie się wszystkim podoba zniknęły te Prostsze popularne na polskim rynku wersję silnikowe a zostały zastąpione Tylko przez nowoczesne jednostki Turbo załadowane gamy otwiera Silnik o pojemności zaledwie 1 litra No to jest Przytnij prawa jednostka TFI Przezornie wybrałem właśnie ją do swoich testów ponieważ to jest silnik który Myślę z jednej strony będzie wzbudzał największe kontrowersje Ale Także z drugiej strony Myślę że będzie jednak najpopularniejszym wyborem Na polskim rynku Skoda chwali się że podczas gdy poprzednich czyli Rapid bazowa Na podwoziu modelu Fabia tutaj mamy już do czynienia z tą znaną platformą B która wspiera między innymi Volkswagena Golfa czy też bardzo dobrze prowadzącego Seata Leona No ale to jest nie do końca prawda ponieważ akurat skala korzysta z platformy nq Ba0 a więc tego prostszego po zespołu który wspiera także na przykład Volkswagena Polo Czytaj niżej pozycjonowane samochody w królestwie Volkswagena Modelem Skala Skoda wchodzi teraz Wyżej po tekst Schodach motoryzacji Hierarchii Ale jednocześnie nie da się oprzeć wrażeniu że powstała według tych samych reguł które wcześniej dały nam już rap Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie fakt że ten nowy model jest znaczącą droższy Jego cennik rozpoczyna się od wartości 60 6obcy Co stanowi wzrost Kilkanaście tys Złoty Wobec poprzednika Najwyższa cena ma jednak swoje otwierać Danie w bogatszym Wyposażenie oraz wyższej jakości Przez cały czas jest tak że Zauważalnie niższa od tego dlaczego przez Zwyczajni nas Rywale w której Skoda chcę teraz spać spać Rywalizować Rapid zakończył zeszły rok na Jednego z dziesięciu najlepiej Spadających się samo Nie ulega wątpliwości Właśnie że jego 4 wynik co najmniej Powtórzyć jeśli nie poprawi
d99rmz8
d99rmz8
Więcej tematów