Porsche 911 Turbo S 

None

Obraz

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Z myślą o klientach, którzy na pierwszym miejscu stawiają osiągi, Porsche przygotowało specjalną wersję modelu 911 Turbo oznaczoną literką "S".

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W stosunku do "zwykłego" 911 Turbo przybyło równo 30 koni mechanicznych. 3.8-litrowy, sześciocylindrowy bokser umieszczony z tyłu produkuje teraz maksymalnie 530 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 700 Nm.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

3.8-litrowy, sześciocylindrowy bokser umieszczony z tyłu produkuje teraz maksymalnie 530 koni mechanicznych i moment obrotowy o wartości 700 Nm. Tak imponujące wartości udało się uzyskać dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek ze zmienną geometrią.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Niemiecki producent obiecuje, że jego najnowsze dziecko, wyposażone w układ Launch Control oraz pakiet Sport Chrono Package (m.in. chwilowo zwiększający ciśnienie w układzie doładowania) w ciągu 3,3 sekundy jest w stanie rozpędzić się ze startu zatrzymanego do prędkości 100 km/h.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Na przyspieszenie od 0 do 200 km/h Turbo S potrzebuje zaś jedyne 10,8 sekundy i jest w stanie podnieść wskazówkę prędkościomierza do 315 km/h.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma stały napęd na cztery koła, na które moc przekazywana jest poprzez 7-stopniową przekładnię dwusprzęgłową typu PDK.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Przy tylnych kołach Turbo S zamontowano mechanizm różnicowy o ograniczonym tarciu.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyposażeniu modelu Turbo S znalazły się bardzo wydajne ceramiczne tarcze hamulcowe oraz takie elementy, jak dynamiczne światła biksenonowe, czy 19-calowe felgi ze stopów lekkich.

/ 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche 911 Turbo S dostępne będzie jako coupe i kabriolet. Za wersję coupe przyjdzie zapłacić przynajmniej 173 241 euro. Kabriolet to już wydatek 184 546 euro.

10 / 10Porsche dla wymagających

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyposażeniu modelu Turbo S znalazły się bardzo wydajne ceramiczne tarcze hamulcowe oraz takie elementy, jak dynamiczne światła biksenonowe, 19-calowe felgi ze stopów lekkich, trzyczęściowa skórzana kierownica z manetkami do zmiany przełożeń, czy dwukolorowa skórzana tapicerka.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę