Peugeot Qartz

Peugeot przedstawił szczegóły swojego najnowszego konceptu - Qartz. Auto ma łączyć cechy SUV-a z wysokimi osiągami

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

/ 7Niekonwencjonalny crossover

Obraz
© zdjęcie producenta

Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.

Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę