Peugeot Qartz
Peugeot przedstawił szczegóły swojego najnowszego konceptu - Qartz. Auto ma łączyć cechy SUV-a z wysokimi osiągami
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.
Niekonwencjonalny crossover
Auto ma szerokość 2,06 m. Poszczególne rodzaje świateł wykorzystują bloki optyczne diod LED. Kształt reflektorów pozbawionych odbłyśników podkreśla linia diod, która na błotniku wystaje nadwozia. Logo marki umieszczono w centrum grilla z motywem szachownicy, która zmienia się w zależności od kąta spojrzenia. Maksymalnie skrócono zwisy przedni i tylny, aby jak największa część nadwozia o długości 4,5 m była wykorzystana dla pasażerów.
Górna część nadwozia daje wrażenie monolitu - szyby z poliwęglanu łączą wizualnie nadwozie z metalowymi łukami dachu. Jego przeszklona struktura przechodzi w okolicy tylnych błotników w dwa spojlery, odpowiadające za lepszy docisk aerodynamiczny. Są one rozmieszczone w osi ostro odcinającego się styku obu kolorów nadwozia - metalowo szarego z przodu i matowo czarnego na tylnych błotnikach, podkreślonego drobnymi czerwonymi akcentami. Projektanci zdecydowali się skorzystać z 23-calowych felg aluminiowych, na których zamontowano opony Continental o szerokości 305 mm.