Nowości Indiana na rok 2024: FTR x 100% R Carbon i Challenger Elite

Indian wjedzie w rok 2024 z dwoma spektakularnymi projektami. To reprezentanci zupełnie różnych segmentów. Obaj wyjątkowo atrakcyjni, choć każdy na swój sposób.

Indian FTR x 100% R CarbonIndian FTR x 100% R Carbon
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Indian Motorcycles
Aleksander Ruciński

Indian FTR x 100% R Carbon

Pierwszą propozycją jest FTR x 100% R Carbon stworzony we współpracy z motocrossową marką 100%. Nawiązania do motorsportu widać zarówno w odważnej kolorystyce, jak i detalach.

Bak paliwa, gondola reflektora, osłona siedziska i przedni błotnik zostały wykonane z włókna węglowego i polakierowane na niebiesko. Kontrastem dla tych elementów są czerwone wstawki i przede wszystkim biała rama.

Warto zwrócić uwagę także na czarne fragmenty zawieszenia Öhlins i tytanowy wydech Akrapoviča. Za agresywnym wyglądem nadąża napęd. Chłodzony cieczą V-twin generuje 92 KM mocy i aż 118 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Indian FTR x 100% R Carbon
Indian FTR x 100% R Carbon © Materiały prasowe | Indian Motorcycles

Na rynek trafi tylko 400 sztuk limitowanej edycji. Chętni mogą składać rezerwacje u dealerów Indiana.

Indian Challenger Elite

Druga z propozycji to specjalność marki. Luksusowy Bagger z wyposażeniem niespotykanym w większości motocykli ma przyciągnąć najbardziej wymagających klientów. Wersja Elite jest wykończona lakierem Charcoal Candy.

Indian Challenger Elite
Indian Challenger Elite © Materiały prasowe | Indian Motorcycles

Na pokładzie znajdziemy takie udogodnienia, jak system audio Power Band o mocy 100 W, adaptacyjne oświetlenie LED, zawieszenie firmy Fox, regulowaną przednią szybę, podgrzewane siedzisko i manetki czy elektronicznie regulowane zawieszenie.

Challenger Elite doczeka się zaledwie 350 egzemplarzy, więc chętni muszą się spieszyć. Indian na razie nie chwali się cenami.

  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian Challenger Elite
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
  • Indian FTR x 100% R Carbon
[1/36] Indian Challenger Elite Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Indian Motorcycles

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025