Nowe Audi A5 i S5 Sportback

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

/ 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

10 / 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

11 / 11Kolejny krok ku jeździe autonomicznej

Obraz
© zdjęcie producenta

Audi przedstawiło szczegóły nowej generacji modeli A5 i S5 Sportback. W samochodach znajdziemy kilka funkcji z zakresu jazdy autonomicznej.

Styliści dostali za zadanie uwidocznienie dynamiki 5-drzwiowego coupe. W tym celu rozciągnięto rozstaw osi (do 2 824 mm), zastosowano krótkie zwisy oraz długą osłonę silnika. Osłona chłodnicy jest ukształtowana trójwymiarowo oraz szerzej i bardziej płasko niż w poprzednim modelu. Z boku w oczy rzucają się mocne przetłoczenia nad obudową kół, a z tyłu długa pokrywa bagażnika z charakterystyczną krawędzią.

Kabina jest obszerniejsza niż poprzednio - przestrzeń na wysokości ramion wzrosła o prawie 11 mm, a ilość miejsca na kolana z tyłu o 24 mm. Pojemnośc bagażnika to 480 l. Za dopłatą dostępny będzie wirtualny kokpit w miejsce analogowych zegarów, wyświetlacz Head-Up, oświetlenie wnętrza z 30 kolorami do wyboru i nawigacja MMI Navigation plus z pamięcią flash 10 GB i monitorem o przekątnej 8,3 cala. Na liście wyposażenia znajdziemy również m. in. ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem 3D i 19 głośnikami o łącznej mocy 755 W.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę