Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC 4WD CVT Intense
Miejski czołg bez przerzutek
Polska pozostaje na szczycie listy krajów, w których samochody z podwyższonym zawieszeniem mają miażdżącą przewagę w codziennym użytkowaniu. Jest nią zdolność pokonywania wertepów, bez niszczenia wszystkiego, co zamontowano pod autem. Jak w to wszystko wpisuje się najnowszy Mitsubishi Outlander z dwulitrowym, benzynowym silnikiem i bezstopniową skrzynią biegów?
Podróżując osobowym samochodem po zrujnowanych, bocznych uliczkach naszych miast, parkując na liczących kilkanaście, a czasem kilkadziesiąt centymetrów, połamanych krawężnikach szybko i łatwo można zrozumieć, i docenić, do czego służy "miejska terenówka". Choć powstało wiele nowych dróg, Polska pozostaje na szczycie listy krajów, w których samochody z podwyższonym zawieszeniem mają miażdżącą przewagę w codziennym użytkowaniu. Jest nią zdolność pokonywania wertepów, bez niszczenia wszystkiego, co zamontowano pod autem. Jak w to wszystko wpisuje się najnowszy Mitsubishi Outlander z dwulitrowym, benzynowym silnikiem i bezstopniową skrzynią biegów?