Mini Coutryman

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większe od poprzedniego modelu.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większe od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

/ 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

10 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

11 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

12 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

13 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

14 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

15 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

16 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

17 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

18 / 18Wkurzony SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe Mini Countryman przede wszystkim jest dużo większy od poprzedniego modelu. Jest aż o 200 mm dłuższy od poprzednika, dzięki czemu z jednego z mniejszych modeli samochodów w segmencie staje się jednym z większych. Do tego szerokość wzrosła o 30 mm, a rozstaw osi o 75 mm. Zaowocowało to większą ilością miejsca w drugim rzędzie oraz bardziej pojemnym bagażnikiem. Poprzedni Countryman miał kufer o symbolicznej wielkości 220 l, a w nowym jest to ponad dwa razy więcej – 450 l (po złożeniu siedzeń 1309 l).

W ofercie znajdą się dwa modele benzynowe, dwa diesle i po raz pierwszy hybryda. Wśród modeli zasilanych benzyną podstawowa opcja to Cooper z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 136 KM. Cooper S to już cztery cylindry i 192 KM. Osoby preferujące jednostki wysokoprężne będą miały wybór pomiędzy odmianą Cooper D (150 KM) i Cooper SD (190 KM). Wszystkie modele mogą opcjonalnie zostać wyposażone w napęd na cztery koła. Wersje benzynowe i Cooper D standardowo otrzymają 6-biegową skrzynię manualną. W odmianie Cooper SD w cenie będzie montowany 8-biegowy automat (dostępny w opcji również w Cooperze S i D). Podstawowa odmiana benzynowa za dopłata może natomiast otrzymać 6-biegową przekładnię automatyczną.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę