Mazda Hazumi

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

/ 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

10 / 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

11 / 11Skok po japońsku

Obraz
© WP.PL

Producenci motoryzacyjni z Kraju Kwitnącej Wiśni znani są z dbałości o szczegóły i tworzenia długowiecznych pojazdów. Z innowacyjnością technologiczną nie zawsze idzie jednak w parze uroda. Inaczej jest w przypadku Mazdy, która od kilku lat zawiesza konkurentom poprzeczkę na bardzo wysokim poziomie. Najnowszym dzieckiem Mazdy jest Hazumi.

Koncepcyjny samochód zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Genewie wiele mówi nam na temat wyglądu przyszłego reprezentanta Mazdy w segmencie miejskich aut. Następca obecnego modelu 2 jest bezkompromisowy, dynamiczny wygląd podkreślają rozciągnięte, niepokorne reflektory, duży grill chłodnicy i ostre linie biegnące po nadkolach. W koncepcyjnym modelu uwagę zwracają również wąskie, ciekawie zaprojektowane lusterka, a w zasadzie oprawy zastępujących je kamer, które jednak nie mają szans na to, by znaleźć się w modelu produkcyjnym. Nad tylną szybą znalazł się spojler, który nadaje samochodowi dynamicznego charakteru.

Nie mniej interesujący prezentuje się wnętrze. Zrezygnowano tu z klasycznej środkowej konsoli. Oprócz trzech podstawowych pokręteł znajdziemy tu pojedynczy nawiew klimatyzacji i ekran. Całość zaprojektowana jest z myślą o kierowcy i ustawiona w jego stronę.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę