Lexus NX 300h

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

/ 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

10 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

11 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

12 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

13 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

14 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

15 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

16 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

17 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

18 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

19 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

20 / 20SUV pełen nowości

Obraz
© WP.PL

Lexus NX ma wyrazistą stylistykę. To dobra wiadomość w czasach, gdy auta stają się do siebie coraz bardziej podobne. Lexus idzie własną drogą, można nawet powiedzieć, że jest to droga bez kompromisów i trochę pod prąd. Pod maską też mamy nowość. Po raz pierwszy w historii tej japońskiej marki znalazł się tam benzynowy silnik o pojemności zaledwie 2 litrów, do tego jeszcze z turbodoładowaniem. Nie mogło też zabraknąć atrakcyjnych, elektronicznych gadżetów dla miłośników nowych technologii i bardzo ciekawych, a czasem wręcz nowatorskich, inżynieryjnych rozwiązań.

Ten kompaktowy SUV ma 4630 mm długości, szerokość 1845 mm i wysokość 1630 mm. Rozstaw osi to 2660 mm. Podobnie jak w całej gamie Lexusa, jest też wersja F Sport z jeszcze agresywniejszą, sportową linią, zmienionym przednim zderzakiem i charakterystyczną osłoną chłodnicy w kształcie klepsydry oraz czarnymi oprawami zewnętrznych lusterek. Typowe dla nowej linii Lexusa, LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie litery L oddzielono od głównych reflektorów, a wraz z mocnymi przetłoczeniami, dodają NX-owi jeszcze więcej drapieżności.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę