Lexus GS F 

Podczas targów NAIAS w Detroit ma miejsce premiera Lexusa GS F. Auto ma oferować sportowe osiągi w luksusowym wydaniu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

/ 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

10 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

11 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

12 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

13 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

14 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

15 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

16 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

17 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

18 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

19 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

20 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

21 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

22 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

23 / 23Luksusowy sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Linia "F" obejmuje wyczynowe modele Lexusa. Bazujący na średniej wielkości limuzynie GS debiutant dołączył do innego reprezentanta tej rodziny modelowej - RC F. Pod maską GS F pracuje wolnossący, 5-litrowy silnik V8, który generuje 477 KM i ponad 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka będzie współpracować z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją ręcznej zmiany przełożeń i czterema trybami pracy (normalnym, ekonomicznym, sportowym S oraz "torowym" S+. Auto waży 1 830 kg i posiada napęd na tylną oś.

Nowy pojazd wyróżnia się od swojego protoplasty powiększoną osłoną chłodnicy o klepsydrowym zarysie i nowym wzorze siatki oraz wkomponowanymi w przedni zderzak dużymi wlotami powietrza. Wąskie, skośno ustawione reflektory posiadają układające się na kształt litery "L" światła dzienne. Samochód jest też niżej osadzony, szerszy i wyposażono go w spojler z włókna węglowego oraz cztery chromowane końcówki rur wydechowych.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę