Jeep Renegade Limited 1,4 Multiair

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

/ 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

10 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

11 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

12 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

13 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

14 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

15 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

16 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

17 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

18 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

19 / 19Twardziel w wersji mini

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Jeep po przejęciu przez włoskiego Fiata rośnie w siłę. Ekspansja w Europie i Ameryce Północnej nabiera tempa. W zeszłym roku na rynku oficjalnie zadebiutował najmniejszy w gamie Renegade i od razu zyskał przychylność europejskich klientów. Technologię dzieli z Fiatem 500X, ale kształt karoserii tego nie zdradza. W zależności od wersji, jego prześwit wynosi od 19 do 21 centymetrów, silniki generują od 110 do 170 KM, a w opcji występuje napęd na cztery koła. W Polsce sporą popularnością cieszy się przednionapędowa odmiana z turbodoładowanym 1,4 Multiair i taki też egzemplarz postanowiliśmy wziąć pod lupę.

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Amerykańsko-włoski SUV wymiarami wpisuje się w średnią przypisaną dla kompaktowego segmentu. Ma 424 centymetry długości, 180,5 szerokości i 167 wysokości. Dzięki licznym plastikowym, czarnym nakładkom wygląda zdecydowanie bardziej terenowo od swojego technologicznego bliźniaka – Fiata 500X. W spadku po innych modelach Jeepa otrzymał też pudełkowato-kwadratowy kształt, dzięki czemu na ulicy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem. Chcąc uatrakcyjnić nadwozie, warto zajrzeć do katalogu z dodatkowymi akcesoriami. Na liście opcji znajdziemy 18-calowe obręcze, utrzymane w srebrnej tonacji lusterka, biksenonowe oświetlenie i płyty ochronne pod przednim i tylnym zderzakiem. W oczy rzuca się też potężny grill szczelnie wypełniający przestrzeń między reflektorami.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę