Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.
Cylinder mniej, większa moc
W przypadku takich samochód to silnik jest najważniejszym ich elementem. Zamiast 4-cylindrowej jednostki 1,6 l, jaka napędzała poprzednią Fiestę ST, Ford zdecydował się na 3-cylindrowy silnik 1,5 l. Dostarcza on 200 KM i 290 Nm, co przekłada się na sprint do 100 km/s w czasie 6,7 s.
Na tym jednak nie koniec niespodzianek w kwestii silnika. Jest to pierwsza 3-cylidrowa jednostka z systemem odłączania jednego cylindra. Ma się to przełożyć na oszczędność paliwa podczas spokojnej jazdy. Cały proces wyłączania lub ponownego zaprzężenia do pracy tłoka trwa zaledwie 14 milisekund.