Ford Fiesta ST 

Model ST jest efektem współpracy europejskiego Team RS i amerykańskiego SVT. Jest to globalny model, który czerpie doświadczeń różnych oddziałów marki

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

/ 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

10 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

11 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

12 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

13 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

14 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

15 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

16 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

17 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

18 / 18Miejski sportowiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford przygotował kolejny model z oznaczeniem ST. Najmocniejsza odmiana Fiesty to typowy miejski hot-hatch, który ma stać się liderem segmentu. Agresywna stylistyka i mocny silnik w połączeniu z popularnym miejskim autem zapowiadają się ciekawie.

Sercem nowej Fiesty ST jest silnik EcoBoost o pojemności 1,6 l. Turbodoładowana jednostka dostarcza 197 KM i 290 Nm - jest to jeden z najlepszych wyników w tej klasie. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest w przedziale od 1600 do 3500 obr./min.

Nie od dzisiaj wiadomo, że siła Fordów leży nie tylko w mocy silnika, ale przede wszystkim we właściwościach jezdnych. Tak samo ma być w tym przypadku.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę