Do sprzedaży trafił Barton MZK 250, czyli najmocniejszy cross tej marki
Crossy Bartona to nie tylko "125-tki" różnego typu. Teraz do oferty dołączył model MZK 250, który tradycyjnie dla tej marki ma oferować sporo zabawy w niskiej cenie.
Osoby lubiące zabawę w terenie, ale oczekujące trochę lepszych osiągów niż w przypadku crossów 125, mogą teraz znaleźć w ofercie Bartona model MZK 250. Został on stworzony z myślą o jeździe w trudnych warunkach, a z drugiej strony wiele akcesoriów pozostaje dodatkowo płatnymi opcjami, co pozwoliło zmniejszyć cenę wersji podstawowej.
Za napęd Bartona MZK 250 odpowiada jednocylindrowy, czterosuwowy silnik CB250D-G chłodzony powietrzem o pojemności 223 cm3. Jego maksymalna moc to 16 KM przy 7000 obr./min. Motocykl posiada elektryczny rozrusznik, ale też nożny. Jednostka napędowa połączona jest z 5-biegową skrzynią.
Oczywiście w przypadku crossa jednym z najważniejszych elementów jest zawieszenie. Barton MZK 250 z przodu ma widelec upside-down o skoku 235 mm i 21-calowe koło. Z tyłu zastosowano amortyzator zamontowany na kiwaku i koło o średnicy 18 cali. Zadbano też o ergonomię wysoko umieszczonego siedziska i osłon zbiornika paliwa, aby zapewnić lepszą kontrolę nad motocyklem.
Barton MZK 250 kosztuje 6999 zł i można do niego dokupić wiele akcesoriów. Wśród nich znajdują się: przedni reflektor (w wersji z żarówką halogenową lub LED), licznik motogodzin, handbary, kolorowe nakładki na szprychy, inne podnóżki czy bardziej agresywnie brzmiący tłumik. Dodatki te można dostać zarówno u dilerów Bartona, jak i w sklepach internetowych sygnowanych marką Moretti Parts.