BMW X5 

Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

/ 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

10 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

11 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

12 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

13 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

14 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

15 / 15Podnosi poprzeczkę

Obraz
© WP.PL

Z każdą generacją X5 rosło i stawało się bardziej masywne. Wspomnienie po pierwszej błyskawicznie zatarło drugie wcielenie. Wersje poliftingowe wciąż mogą się podobać nie tylko z uwagi na wygląd, lecz również przez dopracowany układ jezdny i iście luksusowy klimat na pokładzie. Najnowsza odmiana kontynuuje sprawdzony i przetarty na wielu kontynentach szlak. Ma 489 centymetrów długości, 194 szerokości i aż 176 wysokości.

O ile na zdjęciach nie przedstawia się tak imponująco, o tyle wystarczy postawić ją na parkingu obok typowego auta kompaktowego, a poczujemy wielką różnicę. Osadzona na 20 lub 21-calowych felgach z nadmuchanymi nadkolami przedstawia się po prostu muskularnie. Takie właśnie było założenie projektantów chcących rozwinąć myśl stylizacyjną zastosowaną wcześniej w X3. Z przodu poznamy ją przede wszystkim kloszach wypełnionych po brzegi LED-ami. Warto zauważyć, że nieco mniej zaawansowaną, lecz równie atrakcyjną technologię stosuje już wielu producentów także w tańszych i mniej prestiżowych segmentach.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę