BMW Concept X5 eDrive

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

/ 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

10 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

11 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

12 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

13 / 13Hybrydowy SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód został wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy TwinPower Turbo oraz silnik elektryczny generujący 95 KM. Uzupełnieniem zestawu jest akumulator litowo-jonowy umieszczony pod podłogą bagażnika; po wyczerpaniu zapasu energii będzie go można doładować korzystając ze standardowego gniazdka, dostarczanego przez BMW modułu Wallbox, jak również w publicznej stacji ładowania.

BMW X5 eDrive przejedzie do 30 kilometrów korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego, jednak wówczas prędkości jazdy będzie ograniczona do 120 km/h. W związku z zastosowaniem wydajnego układu hybrydowego auto będzie spalało średnio około 3,8 l/100 kilometrów i emitowało poniżej 90 gramów CO2 na kilometr. W razie potrzeby można też liczyć na dobrą dynamikę. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7 sekund.

(źródło: Mototarget.pl)

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę