Audi Q5 

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Juliusz Szalek

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

/ 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

10 / 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

11 / 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

12 / 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

13 / 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

14 / 14Mniejsza „siódemka”

Obraz
© Juliusz Szalek

Q5 wygląda jak mniejsze Q7 lub większe Q3. Podobnie jest we wnętrzu, które od opcjonalnego ekranu zamiast zegarów po konsolę środkową jest kopią projektów znanych z innych Audi. Jednak, jak twierdzą przedstawiciele niemieckiej marki, właśnie tego chcą klienci. Jedno jest pewne – nie trzeba nawet patrzeć na logo, aby rozpoznać, z jakim samochodem mamy do czynienia.

Unifikacja wiąże się też z wyposażeniem, a to oznacza, że Audi Q5 otrzymało wszelkie najnowsze udogodnienia. Wśród nich pojawił się ulepszony aktywny tempomat, który nie tylko sam zwolni i przyspieszy w zależności od ruchu, ale też pilnuje, jak znaki znajdują się przy drodze i dostosuje prędkość do aktualnego ograniczenia.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę