Top 5: pickupy na polskim rynku

Samochody typu pick-up w ciągu ostatnich lat przeszły istną metamorfozę. Przestały być spartańskimi wołami roboczymi - teraz oferują komfortową kabinę pasażerską, niezłe właściwości terenowe oraz pojemną przestrzeń ładunkową. Przedstawiamy pięciu liderów tego segmentu w Polsce

Obraz

/ 5Top 5: pickupy na polskim rynku

Obraz
© zdjęcie producenta

Cennik Fiata Fullbacka z podwójną kabiną startuje od 132 225 złotych. Wersja najtańsza tak właściwie jest jedyną opcją wyboru. Fiat tworząc cennik pick-upa poszedł środkiem drogi. Zbudował ofertę w oparciu o model pośredni, który ani nie jest najdroższy na rynku, ani najlepiej wyposażony. Bazowy egzemplarz posiada 7 poduszek powietrznych, elektryczną regulację szyb i lusterek, czujniki deszczu i zmierzchu, światła do jazdy dziennej, tempomat, 16-calowe felgi aluminiowe, klimatyzację manualną oraz radio z 6 głośnikami.

Samochód jest napędzany przez 2,4-litrowego Diesla o mocy 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm. Ważący 1 870 kg Fullback może zabrać ładunek o masie 1 035 kg na pakę o rozmiarach 1520/1470/475 mm. Włoski pick-up jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy o masie 3 100 kilogramów. Gdy ta nie posiada hamulców, jej masa maleje do 750 kilogramów. Dopuszczalna masa całkowita wynosi do 2 910 kg.

/ 5Ford Ranger

Obraz
© zdjęcie producenta

Za Forda Rangera z podwójną kabiną trzeba zapłacić minimum 127 305 złotych. Modelem najchętniej kupowanym przez kierowców jest Wildtrack kosztujący od 158 424 złotych. Przy tej kwocie pick-up jest wyposażony w system wspomagający zjazd ze wzniesienia i ruszanie pod górę, moduł stabilizujący tor jazdy przyczepy, 7 poduszek powietrznych, automatyczną klimatyzację, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, kamerę cofania, czujnik zmierzchu i deszczu, 18-calowe felgi aluminiowe, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele z przodu oraz radio SYNC 2 z 8-calowym ekranem dotykowym i Bluetooth.

Ranger waży 2 049 kilogramów. Jako, że model jest napędzany 160-konnym Dieslem o pojemności 2,2 litra, poradzi sobie z przyczepą o masie 2 500 lub 3 500 kilogramów (w zależności od modelu) oraz ładunkiem o masie 1 151 kilogramów. Przestrzeń załadunkowa ma wymiary 1615/1560/511 mm.

/ 5Isuzu D-Max

Obraz
© zdjęcie producenta

Ceny Isuzu D-Maxa z podwójną kabiną w ofercie wyprzedażowej zaczynają się od 110 639 złotych. Najczęściej wybierany przez klientów wariant ma oznaczenie LSX Prime i został wyceniony na 136 838 złotych. Producent oferuje w wyposażeniu standardowym m.in. 6 poduszek powietrznych, czujniki parkowania, reflektory projekcyjne, tempomat, klimatyzację automatyczną oraz radio z Bluetooth i systemem live surround.

Pod maskę japońskiego pickupa trafiła 2,4-litrowa jednostka wysokoprężna o mocy 163 KM. Masa samego pojazdu to 1 945 kg. Ładowność dochodzi do 1 055 kg, podczas gdy dopuszczalna masa całkowita może wynieść 3 000 kg. Paka D-Maxa ma rozmiary 1552/1530/465 mm, ładowność przyczepy z hamulcem wynosi 3 500 kg. Przyczepa pozbawiona hamulca może ważyć 750 kg.

/ 5Mitsubishi L200

Obraz
© zdjęcie producenta

Za Mitsubishi L200 z podwójną kabiną trzeba zapłacić minimum 124 990 złotych, zaś najpopularniejszą odmianę wyceniono na 148 990 złotych. Za tę sumę kupujący otrzyma model wyposażony m.in. w 7 poduszek powietrznych, asystenta pasa ruchu, tempomat, system wspomagania ruszania na wzniesieniu i stabilizacji toru jazdy przyczepy, blokadę mechanizmu różnicowego, światła do jazdy dziennej LED, czujnik zmierzchu i deszczu, reflektory ksenonowe, 17-calowe felgi aluminiowe, radio z Bluetooth, kamerę cofania, inteligentny kluczyk, podgrzewane przednie fotele i skórzaną tapicerkę.

2,4-litrowy Diesel o oznaczeniu DID dysponuje mocą na poziomie 154 lub 181 koni mechanicznych. 380 Nm lub 430 Nm momentu obrotowego musi radzić sobie z pojazdem o masie od 1 870 do 1 875 kg, a ponadto maksymalną ładownością na poziomie 1 035 kg. Mitsubishi L200 jest w stanie ciągnąć przyczepę z hamulcem ważącą nawet 3 100 kg (bez hamulca 750 kg). Standardem w japońskim pick-upie jest paka o wymiarach 1520/1470/475 mm.

/ 5Toyota Hilux

Obraz
© zdjęcie producenta

Ceny nowej generacji Toyoty Hilux w wersji z podwójną kabiną i z wyposażeniem DLX zaczynają się od 132 637 zł. Najczęściej kupowana wersja Hiluxa to model SR5 wyceniony na 149 980 zł. Odmiana ta jest wyposażona w 7 poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy przyczepy, wspomagania ruszania na wzniesieniu i zjeżdżania ze wzniesienia, przednie lampy LED, tempomat oraz pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. Poza tym producent bez dopłaty dorzuca automatyczną klimatyzację, blokadę tylnego dyferencjału, 18-calowe felgi aluminiowe, inteligentny kluczyk, kamerę cofania oraz system multimedialny Toyota Touch 2.

Hilux o masie własnej między 2075 a 2140 kg jest napędzana 2-litrowym Dieslem D-4D o mocy 150 KM i momencie 400 Nm. Auto może sobie poradzić z ładunkiem o masie od 1 070 do 1 135 kg oraz przyczepą z hamulcem ważącą 3 200 kg (750 kg bez hamulca). Dopuszczalna masa całkowita pojazdu to 3 210 kg, podczas gdy wymiary przestrzeni załadunkowej to 1555/1540/480 mm.

ll/Wirtualna Polska

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę