McLaren MP4-12C GT3

None

Obraz

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

/ 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

10 / 10Słabszy od seryjnego

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe dzieło firmy z Woking silnie bazuje na wersji drogowej, ale posiada zmodyfikowaną aerodynamikę, co pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie powietrza opływającego auto. MP4-12C w wersji GT3 otrzymał duży spoiler mający zapewniać dodatkowy docisk potrzebny na torze. Zmiany dotyczą też zmniejszenia masy pojazdu. Standardowemu „oczyszczaniu” wnętrza samochodu towarzyszyła też na przykład wymiana skrzyni biegów – wyścigowy McLaren otrzymał sekwencyjną przekładnię o 6 przełożeniach. Jednak największa niespodzianka dotyczy silnika. Jest on o 100 KM słabszy od jednostki stosowanej w aucie seryjnym (gdzie moc wynosi 600 KM). Brytyjczycy tłumaczą, że jest to optymalna moc pomagająca zbalansować auto pod kątem wyścigów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025