Wyjątkowy test nowego Suzuki Swift Sport z Michałem Kościuszką
Michał Kościuszko to jeden z najbardziej utytułowanych kierowców rajdowych na arenie międzynarodowej w historii Polski. Swoje największe sukcesy odnosił za kierownicą żółtych Suzuki. Z okazji debiutu nowej generacji Swifta Sport specjalnie dla nas powraca do żółtego hot hatcha z Japonii.
Pojawiła się nowa generacja Vita S… Rozwiń
Transkrypcja:
Pojawiła się nowa generacja
Vita Sport a razem z nią w końcu pojawił się też
Jakże upragniony przez nas
Nowy Swift
Sport
Samochód zupełnie nowy i pod wieloma
Kluczowymi względami
Uzupełnij no
Poprzednika
Oczywiście teraz jest dużo większy to jest bardziej do
Dojrzała konstrukcja Ani
Wcześniej
Itos
Szczególnie się to przejawia to nawet
Nie bogatszym
Starzenie
Największą kabiną
Ale przede wszys
Wszystkim turbodoładowanym
Silnikiem
Teraz jest to nowa jedno
Laska pojemności jeden przecinek
10 lipca znana
Gitary
Silnik turbodoładowany czyli
Zupełnie coś innego
To co do tej
Tej pory mieliśmy
Spać
Będzie Top Chef
Prosiła pewne zmiana także
Superman
Pewne znaczące
Lalalala
A ten samochód który dalej daje minus
Aha no to jest taki paczka czy trochę wracający cały czas do korzeni
Przede
Główny Atut polega na
To jest nasze
Suzuki Swift
Portrety do tej pory powstał tyle waży tylko 970
5 kg jest nawet mniej niż
Poprzedni
O tej radości Kto oddaje
Samochód też według mnie świetnie
Świadczy ten właśnie kolor według mnie najlepiej Patrioto tego samochodu czyli Champion Yellow
Lakier nazywa się tak oczywiście
Nie bez powodu dobrze pamiętamy
Sukcesy rajdowe poprzedni
Swift
A także startującego za
Polaka który odniósł za tym
Za kierownicą
Tamtego samochodu
Nasze sukcesy czyli
Michała Kościuszko
Tak się składa że
Mamy dzisiaj Michała
Ze sobą
Cześć Michał
Cześć Daj
A Michał myślę że ten samochód mimo że nowy to jednak od razu przywołuje pewne wspomnienia
U ciebie
Ja muszę powiedzieć że jak zobaczyłem ten kolor to od razu seks
Chcę zarobić
Nieco szyb
Szybciej
Za kierownicą właśnie
Żółtego Suzuki
Zdobywałem
Na początku doświadczenia a później już puchary i punkty
Świata
Jakie są Londyn
Świata Juniorów na Sardynii właśnie
Wygrałem taki
Swift MTS
Zdecydowanie najlepiej wspominane przeze mnie
Okres mojego rajdowego życia czyli
Właśnie starty
Sport Europe
Spalę Fabric
Dzięki temu Moja kariera później nabrała dynamicznego
Tempa
Zawsze będę to
Pamiętasz jak ten rajdowy Swift jeździł jaka była jego charakterystyka Czym się różniły na tle innych samochodów
Dowiedziałeś tym okresie
Wiesz co pamiętam jak bardzo różnił się
Chociażby to
Woda ognista super
Startowałem w
Swift to o wiele bardziej zaawansowane zwłaszcza
Tylnego zawieszenia
Z misiem
Bekef
Wielowahaczowe
Z tyłu
E-toto
Prowadziło
Ogromny postęp
Tego samochodu Można było jechać
To było bardziej stabilne
To
Nie tylko przeze mnie ale
Wielu kierowców rajdowych którzy mieli okazję jeździć w tym samochodem jest
Uważane za
Jeden łatwiej prowadzący
Samochodów
Rajdowych
Znaczy że każdy może wsiąść
Pojechać autem
Dużego doświadczenia
Najdłużej odwagi też
Ale zdecydowanie
Historii sportu samochodowego jeżeli chodzi o auta na t
Dane na przednia oś Swift
1600
To jest auto płytowej sam chciałbyś takie Auto Center Ale co to to takim razie może żeby jeszcze przebudzić te wspomnień
Przejedziemy się zrobimy kółko
Tym razem ja będę twoim pilotem dobra super
To dobrze Gdy po raz pierwszy
Słyszałem informację o tym że nowy
Sport ma być turbodoładowany
Nie spodobała mi
Ta Wieś
Uważałem to za kontrowersyjną decyzję bo stracili
Jednego auto
Ostatni wolnossący
Odhaczyć co według mnie jest sporą stratą Ale z drugiej strony jednak nie można zaprzeczyć że ten
Też ma tutaj
Pewne zalety No przecież
Dużo większą oraz ty
Większy moment obrotowy
Który nawet na to że też jednak przynosi korzyści to też co jednak
Eksport bardzo mi się podoba
To jego
Bardzo nie duża masa
To jest bardzo fajne już głosu
Ujście w porcie poprzedni
A teraz jeszcze przez cały czas
Ta korzyść jest jeszcze większa dzięki temu że ta
Masaż jeszcze
Mniejsza
Ślicznie potrzebuję więc jakiś szerokich opon tutaj mamy założone opony o szerokości zaledwie
5 mm
Nie potrzebuję jakiegoś twardego zawieszenia bo nawet jeśli Dało to nam trochę pływa w zakrętach to właśnie fajnie można
Tutaj zapach z nim rytm i takim balansem sobie regulować po to żeby fajnie te zakręty pokonywać
A także przez cały czas takie zawieszenie też daje nam możliwość lepszego życia z tym tam
Na co dzień
Swift Sport Zajmij się więc fajnym kompromisem na tle szczególnie tych odkaża które
Próbujemy coraz mocniejsze i coraz bardziej ostre
Twardy musi być taką
Odświeżającym odmianą która pokazuje że że naprawdę czasem
Mniej znaczy więcej i z takim silnikiem
W takim zawieszenie też można osiągnąć bardzo fajne efekty
Szkoda dla mnie tylko że
Mniej że mniej nie oznacza mniejszej ceny bo chce na wysokości 70
9900 zł
Już niebezpiecznie zbliża
Ale ten model do samochodu to dużo
Ważniejszych pies tst świetnie się prowadzącej Peugeota 208 GTI który także jest bardzo fajny
Samochodem z fajnym zawieszeniem No i także z mocą biskup
Dwustu koni jest dużo szybszym samochodem No przynajmniej w teorii bo jednak im Peugeot ifor
Będą też sporo cięższe więc czy tutaj ta przewaga
Mocy daje coś w takich warunkach
Będziemy musieli sprawdzić podczas
Testu porównawczego