WTCC w Brnie

None

Obraz

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

/ 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

10 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

11 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

12 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

13 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

14 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

15 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

16 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

17 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

18 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

19 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

20 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

21 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

22 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

23 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

24 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

25 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

26 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

27 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

28 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

29 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

30 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

31 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

32 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

33 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

34 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

35 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

36 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

37 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

38 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

39 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

40 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

41 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

42 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

43 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

44 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

45 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

46 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

47 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

48 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

49 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

50 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

51 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

52 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

53 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

54 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

55 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

56 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

57 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

58 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

59 / 59WTCC w Brnie

Obraz

Powodem naszej wizyty w Brnie była eliminacja mistrzostw świata samochodów turystycznych, czyli WTCC. Organizator reklamuje zawody jako „prawdziwe ściganie w prawdziwych autach”. Nic dziwnego, wszak zawodach startują auta klasy średniej, których prezencja odpowiada pojazdom spotykanym na ulicach. Wystarczy nawet najkrótsza wizyta w boksach, by stwierdzić, jak wyczynowe wozy różnią się od cywilnych braci. Wnętrze ogołocone z tapicerki, potężne koła, olbrzymie hamulce, rozbudowane klatki bezpieczeństwa, kubełkowy fotel kierowcy oraz wyżyłowane silniki to chleb powszedni w WTCC...

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę