| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/626/renault-kierowca6-01.jpg',600,435) ) |
| --- | Krótko, węzłowato: Renault Polska organizuje wielki konkurs „Kierowca na szóstkę” mający popularyzować bezpieczną jazdę wśród młodych kierowców. W ramach tego konkursu wyłonionych zostanie 32 młodych kierowców – ambasadorów bezpiecznej jazdy, z których każdy dostanie na pół roku Clio Extreme. Ten kierowca, który będzie jeździł najbezpieczniej, dostanie auto na własność.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/626/renault-kierowca6-02.jpg',600,498) ) |
| --- | Patronem akcji jest: Komenda Główna Policji, Polski Związek Automobilowy, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Idea. Idea wyposaża 32 samochody w sprzęt do monitoringu, pozostali partnerzy wnoszą trudny do określenia „wkład”, którym chyba nie ma po co się zajmować. Nie ma też chyba sensu argumentować, że popularyzacja bezpiecznej jazdy wśród młodych kierowców, to działanie potrzebne i rozumne. Wydaje się, że formuła akcji, jaką wymyśliło Renault Polska ma szansę naprawdę wciągnąć młodych kierowców... spośród których poważna część chętnie pojeździłaby przez pół roku nowiutkim Renault Clio.
Aby wziąć udział w akcji trzeba mieć od 18 do 25 lat i posiadać prawo jazdy nie dłużej niż 2 lata. Zgłaszać się należy w sposób następujący:
- wypełniamy kupon zgłoszeniowy
- wypełniamy „test osobowości kierowcy”
- dołączamy kserokopię prawa jazdy
- Wszystko to wysyłamy do 14 kwietnia tego roku.
Spośród osób, które nadeślą zgłoszenia wybranych będzie 32 „ambasadorów bezpiecznej jazdy”. Wybierać będą psychologowie oceniający nasze testy osobowości oraz przedstawiciele Renault, których przekonać ma inwencja kandydatów. Wykazać ową inwencję należy dokańczając zdanie umieszczone w kuponie zgłoszeniowym: „Chcę być ambasadorem bezpiecznej jazdy ponieważ....”. Trudno zgadnąć jaki ma być pożądany typ osobowości kierowcy ustalany na podstawie testu. Gdyby Renault szukało „aniołów baz skazy” akcja nie miałaby sensu, bo ich nie trzeba przekonywać do bezpiecznej jazdy. Poza tym byłoby nudno. Co do inwencji przy dokańczaniu zdania, to też chyba nie ma co przesadzać z oryginalnością... w końcu Renault nie szuka dyrektora marketingu, tylko młodych ludzi chcących wziąć udział w konkursie.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/626/renault-kierowca6-03.jpg',600,525) ) |
| --- | Wysłanie zgłoszenia nie jest chyba specjalnie trudne, a każdy kto się zakwalifikuje, jest już właściwie wygrany: będzie mógł za friko jeździć nowym Renault Clio przez pól roku. Największy szczęściarz dostanie Clio na własność.
Radzimy więc wejść na strony internetowe konkursu, przeczytać regulamin, pobrać kupon i test, wypełnić je i wysłać ufając w swe możliwości i uśmiech fortuny. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 14 kwietnia tego roku.
Otwórz strony internetowe konkursu www.kierowcanaszostke.com.pl
POWODZENIA!!!