VW T-Prime Concept GTE: zapowiedź nowego Touarega?

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła

Obraz

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

10 / 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025