WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie Sejmu. Tusk zwrócił się do Czarzastego

VW T-Prime Concept GTE: zapowiedź nowego Touarega?

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła

Obraz

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

/ 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

10 / 10VW T-Prime Concept GTE

Obraz
© zdjęcie producenta

Salon Samochodowy w Pekinie jest miejscem debiutu studyjnego SUV-a Volkswagena - T-Prime Concept GTE. Auto posiada napęd hybrydowy plug-in i napęd na cztery koła.

Wnętrze prezentuje się futurystycznie - wskaźniki oraz system obsługi są w pełni cyfrowe, zdecydowano się nie montować żadnych konwencjonalnych przełączników, a zamiast nich użyto ekranów dotykowych oraz sterowania głosowo-gestowego. W pojeździe swoją premierę ma zakrzywiony wyświetlacz systemu multimedialnego, który tworzy całość z innymi wskaźnikami i elementami obsługi. Ośmiobiegową, automatyczną przekładnię obsługuje się za pośrednictwem szklanego walca.

Za napęd tego czteromiejscowego SUV-a odpowiada hybrydowy układ napędowy typu plug-in, którego łączna moc wynosi 381 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 6 s, a prędkość maksymalna to 223 km/h. Przy naładowanych akumulatorach auto spala 2,7 l/100 km, zaś po ich rozładowaniu - 8,1 l. W trybie elektrycznym T-Prime Concept GTE jest w stanie pokonać dystans do 50 km.

Debiutant z Pekinu jest jedynie częścią ofensywy Volkswagena w segmencie SUV. Rozpoczęło ją wprowadzenie wiosną br. do Europy nowego Tiguana (wkrótce pojawi się wersja ze zwiększonym rozstawem osi). Wkrótce do oferty wejdzie też nowy Touareg, który, jeśli potwierdzą się doniesienia, będzie bardzo podobny do T-Prime Concept GTE.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka