VW Polo Rallycross
None
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Kevlarowe pokrywy są utrzymywane przez sporotwe "zapinki" - zawiasy zostały usunięte. W razie potrzeby elementy można w kilka sekund wyminić na nowe.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Wnętrze zupełnie nie przypomina VW Polo. Wymieniono w nim wszystkie elementy, poza deską rozdzielczą.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Pojazd wyposażono w hydrauliczny hamulce ręczny, ułatwiający zarzucanie tyłem pojazdu, co jest bardzo pomocne w rywalizacji na szutrowych torach.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Nadwozie nie posiada klasycznego numeru, gdyż od początku było przygotowywane z myślą o sporcie. Wzmocniona wieloma spawami oraz potężną klatką bezpieczeństwa karoseria została wykonana na potrzeby VW Motorsport przez firmę Heggemann.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Osadzone w podłodze pedały pozwalają obniżyć środek ciężkości, a popórka pod lewą stopę ułatwia wyczucie samochodu.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Kevlarowe pokrywy są utrzymywane przez sporotwe "zapinki" - zawiasy zostały usunięte. W razie potrzeby elementy można w kilka sekund wyminić na nowe.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Nadwozie jest poszerzone względem seryjnego auta, by zwiększyć stabilność pojazdu.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Nadwozie jest poszerzone względem seryjnego auta, by zwiększyć stabilność pojazdu.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Maska wykonana z kevlaru waży mniej niż 2 kg.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Przed kierowcą umieszczono wyświetlacz wskazujący obroty, temperaturę oraz ciśnienie oleju, a także inne parametry.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Rozbudowana klatka bezpieczeństwa przypomina o rajdowym rodowodzie samochodu.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Mimo niepozornego wyglądu, pojazd rozpędza się do "setki" w 5 sekund.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Stosunkowo duży rozstaw osi, spora szerokość nadwozia oraz nisko osadzony środek ciężkości są atutem pojazdu na krętych partiach trasy.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Znaczek jest jednym z niewielu seryjnych elementów.
<a href=http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8100889,wiadomosc.html><b>VW Polo Rallycross</a></b>
Drzwi pasażera wykonano z kevlaru, drzwi po stronie kierowcy zostały niezmienione ze względów bezpieczeństwa oraz z wymogów regulaminowych.