VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

/ 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

10 / 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

11 / 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

12 / 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

13 / 13VW Polo R WRC zwycięża w Rajdzie Meksyku

Obraz
© zdjęcie producenta

Kierowca VW Polo R WRC - Sebastien Ogier - zwyciężył Rajd Meksyku. Wygrał on 16 z 23 oesów, co zapewniło mu 3,5 minuty przewagi nad zdobywcą drugiego miejsca.

Ogier wraz ze swoim pilotem Julianem Ingrassią od początku zdominował rajd i odniósł drugie zwycięstwo w tym sezonie, po Rajdzie Szwecji. Kropką nad "it" był najlepszy czas kierowcy Volkswagena w tzw. Power Stage, a tym samym 3 dodatkowe punkty w klasyfikacji Rajdowych Mistrzostw Świata.

Bardzo dobrze zaprezentował się drugi kierowca teamu - Jari-Matii Latvala. Po tym, jak drugiego dnia rajdu po kilku metrach musiał przerwać jazdę, w sobotę i niedzielę w spektakularny sposób wrócił do rywalizacji. Trzeciego i czwartego dnia rajdu Fin aż 6 razy notował czasy w pierwszej trójce. Prawdziwy majstersztyk pokazał jednak podczas Power Stage - z trzecim czasem, mimo że musiał wyjechać na szutrową trasę jako pierwszy i ją "przetrzeć".

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025