Volvo XC60 Plug-in Hybrid Concept

Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

/ 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

10 / 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

11 / 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

12 / 12350 KM i 2,3 l/100 km

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody hybrydowe już przestają się kojarzyć z powolnymi i nudnymi pojazdami. Podczas salonu Detroit Auto Show 2012 Volvo zaprezentuje hybrydę typu plug-in modelu XC60. Przednie koła szwedzkiego crossovera będą napędzane przez turbodoładowany 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM współpracujący z 8-biegową skrzynią. Dodatkowo tylną oś napędza jednostka elektryczna produkująca 70 KM.

Dzięki takiej mocy ten nielekki samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 6,1 s. Dzięki możliwości naładowania akumulatorów z domowego gniazdka wg europejskich norm Volvo zużywa średnio tylko 2,3 l/100 km. Nawet jeśli zastosujemy amerykańskie wyliczenia, które zwiększają tę wartość dwukrotnie to i tak wynik jest bardzo dobry. Oznacza to, że na jednym tankowaniu (i ładowaniu) hybrydowe XC60 może pokonać nawet 960 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę