Volvo Concept 40 

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

/ 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

10 / 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

11 / 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

12 / 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

13 / 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

14 / 14Zapowiedź nowych kompaktów

Obraz
© zdjęcie producenta

Zgodnie z przewidywaniami nowe modele serii 40 mają dużo bardziej odważną stylistykę niż flagowe Volvo. Zachowano charakterystyczne światła do jazdy dziennej, ale już proporcje są inne, a więcej przetłoczeń i detali to zabieg, dzięki któremu mniejsze samochody szwedzkiej marki mają się spodobać młodszym klientom. W przypadku konceptu 40.1 zdecydowano się na bardzo gruby słupek C dodający SUV-owi masywności, ale z drugiej strony całość ma wyglądać bardziej sportowo, co zaowocowało między innymi ukryciem klamki tylnych drzwi w tym samym słupku.

Wiele osób spodziewało się, że nowy model CX40 (tak najpewniej zostanie nazwana produkcyjna wersja konceptu 40.1) będzie już typowym kompaktowym SUV-em, ale to co prezentuje drugi pokazany w Goeteborgu samochód to pewna niespodzianka. Co prawda mówiło się o powrocie modelu S40, ale koncept 40.2 nie jest sedanem a liftbackiem, gdzie klapa bagażnika otwiera się wraz z tylną szybą. Z tego powodu samochód ma nietypowe proporcje, na które dodatkowo wpływają ogromne koła.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę