Toyota GT86 Drift Projekt Kuby Przygońskiego

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Obraz

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

/ 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

10 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

11 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

12 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

13 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

14 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

15 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

16 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

17 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

18 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

19 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

20 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

21 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

22 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

23 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

24 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

25 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

26 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

27 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

28 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

29 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

30 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

31 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

32 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

33 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

34 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

35 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

36 / 36Maszyna ekstremalna

Obraz
© Marek Wieliński / WP moto

To właśnie za jej kierownicą - z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h, Kuba Przygoński ustanowił w 2013 roku światowy rekord Guinnessa prędkości w drifcie (poprzedni rekord to 183,33 km/h w jeździe bokiem). Postanowiliśmy bliżej poznać jego niezwykłą Toyotę GT86 "Drift Projekt" z silnikiem o mocy 1068 KM.

Auto zostało specjalnie zbudowane na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Podczas bicia rekordu, na odcinku 1000 m osiągnąło średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni.

* Jak jeździ Toyota GT86 Drift Projekt? - ZOBACZ FILM - POZNAJ JEJ TAJEMNICE * Pod maską Toyoty GT86 Kuby Przygońskiego znajdziemy silnik o pojemności 3.4 l i mocy 1068 KM z modelu Supra, zapewniający maksymalny moment obrotowy w wysokości 980 Nm. W rozwinięciu tak imponujących parametrów pomagają: potężna turbosprężarka Garrett GTX4202R i wtrysk podtlenku azotu DirectPort NX (zapewnia dodatkowe 325 KM). Odchudzony i zbudowany częściowo z karbonu pojazd waży zaledwie 1189 kg, dzięki czemu do setki przyspiesza bez trudu w 3,4 s, a prędkość 200 km/h osiąga po zaledwie 6 sekundach.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę