Trwa ładowanie...
d2orl25
Test Porsche Taycan Turbo S. Elektryczny pogromca Tesli

Test Porsche Taycan Turbo S. Elektryczny pogromca Tesli

Nazwanie elektrycznego samochodu Turbo może wydawać się przesadą, ale nomenklatura Porsche straciła już nieco sens — nawet zwykłe modele Carrera mają dzisiaj turbosprężarki. Turbo to po prostu najszybsze, flagowe modele Porsche. W przypadku Taycana Turbo S mówimy o naprawdę szybkim aucie z Zuffenhausen. Przyspiesza do setki w 2,8 sekundy.

To nie tylko najważniejsza premierRozwiń

Transkrypcja:

To nie tylko najważniejsza premiera Samochody To również najważniejsze Ostatni Od Tidal Elek Porsche A ja właśnie na mokro Niemczech To auto trochę na wyrost Turbo Samochodem Ale właśnie ten sam 7 Jeden 2 To szybciej niż zdążysz Raz dwa trzy Już on 100 km Ciotka Cyfryzacja Oczywiście mamy to Występujące Mamy tradycyjne ekran multimediów Antoniego Ospa wietrzna Zastąpiony również Nie tylko mówiłem Ale również kierunek na Uwagę żeby Wybieramy indywidualne Właśnie kółeczkami wybieram Gdzie Jeszcze mam Ale to nic Ponieważ pasażer Ale jestem właśnie po to Wyprowadzić i to że nie będzie wam grzebał Wybrać Stacje radiowe Przykład Agrest Inżynierowie poszedł Może ten Przyjedzie Km Jednym ładowaniu jaszczurek pokonał Dystans Sajgon m.in Auto-best Ciągnie do 22 Mamy A to ciekawe ten samochód ma Przekładnie Z tyłu mamy Biegu 1 zł Duży do osiągania Przyspieszenie Spokojnego Idy Mam do dyspozycji ponad 700 Mechaniczny harimoto podróżuję całkowitej ciszy oczywiście Nie robię Porsche dają nam możliwość posłuchania z czegoś co ma w teorii przypominać silnik spalinowy Nie tak nie do końca tak jest Zresztą stanie Posłuchajcie właśnie to włączę i brzmi to mniej więcej Tak i o ile Na początku jest to całkiem fajne tak po godzinie Luzowanie robi się już to nie są męczące także bardzo dobrze że można to wyłączyć Okej kochanie jak o samochodzie pokroju panamery to nie jest zupełnie auto tej wielkości tak Zarówno stylistycznie jak i w środku da się wyczuć że jest to po prostu 911 dodatkowo Drzwiami z tyłu najłatwiej budowę titana Italiano Turbo S wyjaśnić Auto do deskorolki ponieważ tak naprawdę mamy to bardzo nisko umieszczoną baterie Która obniża środek ciężkości przez to auto prowadzi się fenomenalnie da się wyczuć ten Na zakrętach ale praktycznie cała ta wada cały ten minus postaci dodatkowych kilogramów jest Rekompensowane przyspieszeniem największe wrażenie zrobiła na mnie W tym aucie ponieważ gdy zdejmiemy nogę z pedału gazu to auto nie stara się odzyskiwać energii od razu a po prostu się Dopiero gdy naciśniemy hamulec ta energia jest pozyskiwana i co ciekawe co 80% czasu hamowania nie są używane hamulce przez 80% czasu do tego Dane są silniki elektryczne które uzyskują energię to więcej ten system rewelacyjnie Zgadza się w mieście ponieważ wystarczy tylko przerzucić odzyskiwanie energii rekuperacje w tryb automatyczny i auto Dzięki przedniej kamerze Jak daleko jest auto poprzedzające przed nami i jak dużo energii może odzysk Żeby wyhamować przed nim i nie Wjechać auto przed nami Diana to po prostu phenomenal Dochodzimy jeszcze do kwestii ceny Titan Turbo Się od 680000 zł i nie jest to kwota łatwa do Pęknięcia wiadomość to zupełnie nowa technologia jest to praktycznie okręt flagowy Ale wydaje mi się że jest to auto warte tej ceny nie tylko Dlatego że przyspieszac elektryczną wzrostu jego jakość wykonania jego możliwości Jest to Porsche Jetta cena Całko
d2orl25
d2orl25
Więcej tematów