Test Porsche Taycan Turbo S. Elektryczny pogromca Tesli
Nazwanie elektrycznego samochodu Turbo może wydawać się przesadą, ale nomenklatura Porsche straciła już nieco sens — nawet zwykłe modele Carrera mają dzisiaj turbosprężarki. Turbo to po prostu najszybsze, flagowe modele Porsche. W przypadku Taycana Turbo S mówimy o naprawdę szybkim aucie z Zuffenhausen. Przyspiesza do setki w 2,8 sekundy.
To nie tylko najważniejsza premier… Rozwiń
Transkrypcja:
To nie tylko najważniejsza premiera
Samochody
To również najważniejsze
Ostatni
Od
Tidal
Elek
Porsche
A ja właśnie na mokro
Niemczech
To auto trochę na wyrost
Turbo
Samochodem
Ale właśnie ten sam
7
Jeden
2
To szybciej niż zdążysz
Raz dwa trzy
Już on
100 km
Ciotka
Cyfryzacja
Oczywiście mamy to
Występujące
Mamy tradycyjne ekran multimediów Antoniego
Ospa wietrzna
Zastąpiony również
Nie tylko mówiłem
Ale również kierunek na
Uwagę żeby
Wybieramy indywidualne
Właśnie kółeczkami wybieram
Gdzie
Jeszcze mam
Ale to nic
Ponieważ pasażer
Ale jestem właśnie po to
Wyprowadzić i to że nie będzie wam grzebał
Wybrać
Stacje radiowe
Przykład
Agrest
Inżynierowie poszedł
Może ten
Przyjedzie
Km
Jednym ładowaniu jaszczurek pokonał
Dystans
Sajgon m.in
Auto-best
Ciągnie do
22
Mamy
A to ciekawe ten samochód ma
Przekładnie
Z tyłu mamy
Biegu
1 zł
Duży do osiągania
Przyspieszenie
Spokojnego Idy
Mam do dyspozycji ponad 700
Mechaniczny harimoto podróżuję całkowitej ciszy oczywiście
Nie robię Porsche dają nam możliwość posłuchania z czegoś co ma w teorii przypominać silnik spalinowy
Nie tak nie do końca tak jest Zresztą stanie Posłuchajcie właśnie to włączę i brzmi to mniej więcej
Tak i o ile Na początku jest to całkiem fajne tak po godzinie
Luzowanie robi się już to nie są męczące także bardzo dobrze że można to wyłączyć
Okej kochanie jak o samochodzie pokroju panamery to nie jest zupełnie auto tej wielkości tak
Zarówno stylistycznie jak i w środku da się wyczuć że jest to po prostu 911 dodatkowo
Drzwiami z tyłu najłatwiej budowę titana Italiano Turbo S wyjaśnić
Auto do deskorolki ponieważ tak naprawdę mamy to bardzo nisko umieszczoną baterie
Która obniża środek ciężkości przez to auto prowadzi się fenomenalnie da się wyczuć ten
Na zakrętach ale praktycznie cała ta wada cały ten minus postaci dodatkowych kilogramów jest
Rekompensowane przyspieszeniem największe wrażenie zrobiła na mnie
W tym aucie ponieważ gdy zdejmiemy nogę z pedału gazu to auto nie stara się odzyskiwać energii od razu a po prostu się
Dopiero gdy naciśniemy hamulec ta energia jest pozyskiwana i co ciekawe co
80% czasu hamowania nie są używane hamulce przez 80% czasu do tego
Dane są silniki elektryczne które uzyskują energię to więcej ten system rewelacyjnie
Zgadza się w mieście ponieważ wystarczy tylko przerzucić odzyskiwanie energii rekuperacje w tryb automatyczny i auto
Dzięki przedniej kamerze Jak daleko jest auto poprzedzające przed nami i jak dużo energii może odzysk
Żeby wyhamować przed nim i nie Wjechać auto przed nami Diana to po prostu phenomenal
Dochodzimy jeszcze do kwestii ceny Titan Turbo
Się od 680000 zł i nie jest to kwota łatwa do
Pęknięcia wiadomość to zupełnie nowa technologia jest to praktycznie okręt flagowy
Ale wydaje mi się że jest to auto warte tej ceny nie tylko
Dlatego że przyspieszac elektryczną wzrostu jego jakość wykonania jego możliwości
Jest to Porsche
Jetta cena
Całko