Suzuki V-Strom o pojemności 160 cm3? To całkiem możliwe
Jeden z najpopularniejszych współczesnych turystyków enduro może doczekać się wersji z małym, 15-konnym silnikiem. Niewykluczone, że trafi ona na rynek azjatycki i do wybranych krajów Europy.
Suzuki V-Strom to maszyna dostępna na całym świecie, choć tylko w dwóch wariantach: 650 cm3 oraz 1037 cm3. W Azji i Europie możemy spotkać również mniejszą odmianę z silnikiem o pojemności 250 cm3. Czy producent zejdzie jeszcze niżej?
Wiele na to wskazuje. Portal BikeWale donosi o działaniach chińskiego partnera Suzuki, Haojue. Okazuje się, że Azjaci opracowali maszynę o nazwie DR300. Nieoficjalnie wiadomo, że na jej bazie może powstać model GSX-S300, zgodnie z zapowiedziami napędzany małym silnikiem.
160 cm3, chłodzenie cieczą i 15 KM mocy - tak prezentują się parametry chińskiego odpowiednika V-Stroma. Choć producent na razie tego nie potwierdza, niewykluczone, że identyczny sprzęt pod marką Suzuki trafi do pozostałych krajów Azji i na wybrane rynki Europy, gdzie byłby ciekawą opcją dla początkujących poszukiwaczy przygód.