Skoda Superb II 2,0 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

/ 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

10 / 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

11 / 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

12 / 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

13 / 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

14 / 14Czy to dobry wybór?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Po dekadach komunistycznej rzeczywistości, Skoda – duma Czechów, z pomocą Volkswagena stała się marką na światowym poziomie, zdolną do rywalizacji z najlepszymi w klasie. Po ogromnym sukcesie Octavii I generacji oraz Fabii, włodarze Skody postanowili spróbować swoich sił w klasie średniej.

Efektem ich pracy był model Superb, pokazany światu w 2001. Limuzyna segmentu D oparta na technologii Volkswagena Passata B5 osiągnęła zaskakująco wiele na rynku, odbierając klientów także wspomnianemu Passatowi. Przepastne wnętrze wykończone wedle klasowych standardów, nowoczesne i sprawdzone jednostki napędowe – ot, gwarancja rynkowego powodzenia w wydaniu Czechów. W 2008 przyszła pora na kolejne wcielenie Superba. Podobnie jak w przypadku poprzednika, największym powodzeniem cieszyły się odmiany wysokoprężne z 2,0 TDI na czele.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę