Skoda Superb Combi 2.0 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

/ 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

10 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

11 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

12 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

13 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

14 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

15 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

16 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

17 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

18 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

19 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

20 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

21 / 21Czeska definicja przestrzeni

Obraz
© Piotr Mokwiński

Ponad połowa klientów w Polsce wybierając Superba, decyduje się na wersję kombi. To już trzecie wcielenie czeskiego przeboju i drugie w rodzinnym nadwoziu. Nowa generacja jest znacznie lżejsza od poprzednika (do 75 kg) i nieco większa. Do tego zyskała bardziej wyraziste kształty, dopieszczone wnętrze i szereg nowoczesnych silników. Ma przy tym bogatsze wyposażenie z zakresu aktywnego bezpieczeństwa i elektroniczne dodatki, nie występujące wcześniej we flagowym aucie z Czech.

Najnowszą generację Superba oparto na znanej z Passata płycie MQB. Wydłużono jednak w niej rozstaw osi, co nie pozostało obojętne na rozmiary karoserii, jak i wnętrza. 486-centymetrów długości, 186 szerokości i 148 wysokości czynią zeń jedno z największych aut w swojej klasie. Względem poprzednika, urósł o 2 cm, szerokość wzrosła o 5, a rozstaw osi aż o 8 (284 cm). Przy tak okazałych gabarytach, trudno o rozsądne proporcje przy projektowaniu karoserii. Czechom się jednak udało. Mimo swej masywności, Combi nie wygląda ociężale, a szereg dynamicznych przetłoczeń dodaje sylwetce względnej lekkości. Na liście opcji znajdziemy biksenonowe reflektory (w standardzie od wersji Ambition), przyciemnione boczne szyby i przydatny hak holowniczy chowany pod zderzakiem. Felgi w rozmiarze 17-cali dobrze prezentują się w nadkolach i dzielnie znoszą walkę z drogami o przeciętnej nawierzchni.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę