Skoda Superb

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

/ 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

10 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

11 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

12 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

13 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

14 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

15 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

16 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

17 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

18 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

19 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

20 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

21 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

22 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

23 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

24 / 24Czeski flagowiec

Obraz
© Szymon Jasina

Nowa Skoda Superb to już trzecia odsłona flagowego modelu popularnej marki. Wydawać by się mogło, że obraz czeskiej firmy nie pasuje do auta aspirującego do miana limuzyny, jednak Superb w swoich kolejnych wersjach udowadnia, że umiejętnie łączy rozsądek z wygodą. Tak samo jest i z trzecią generacją tego modelu. Podkreśla to wygląd nowej Skody, który jest zapowiedzią stylistyki kolejnych modeli. Zachowano klasyczne linie nadwozia, ale liczne szczegóły powodują, że nowy Superb bez wątpienia jest najbardziej atrakcyjną Skodą od lat.

Najnowsza Skoda powstała w oparciu o modułową platformę MQB szeroko wykorzystywaną u Volkswagena i jest nawet 75 kg lżejsza od poprzedniczki. Również gama turbodoładowanych jednostek napędowych pochodzi z niemieckiej marki. Pięć silników benzynowych oferuje od 125 do 280 KM, przy czym zrezygnowano z topowego V6 na rzecz doładowanej jednostki czterocylindrowej mocniejszej o 20 KM. Dla zwolenników diesli Superb może być wyposażony w jedną z trzech wersji TDI o mocy od 120 do 190 KM.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę