Skoda Octavia III Combi: bagażnik

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

Obraz

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

/ 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

10 / 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

11 / 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

12 / 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

13 / 13Przestronny bagażnik

Obraz

Żaden przedstawiciel segmentu kompaktów nie jest w stanie konkurować z przestrzenią we wnętrzu nowej Octavii. Bagażnik ma pojemność aż 610 l, czyli o 5 l więcej, niż w poprzednim modelu. To bardzo dużo, a jeszcze więcej będziemy mieć do dyspozycji po złożeniu tylnej kanapy: całe 1740 l, aż o 85 l więcej, niż u poprzednika. Do tego jeszcze, płaską podłogę. Nowa Octavia Combi ma także szerszy bagażnik. Otwór, przez który odbywa się załadunek, jest wyższy o 9 mm, a próg załadunku znajduje się o 6 mm niżej, niż w poprzednim modelu. Mając do dyspozycji tak wielki bagażnik, spakujemy się na każdy wyjazd z rodziną. Pomogą nam w tym sprytne rozwiązania, jak różnego rodzaju siatki, służące do mocowania i zabezpieczania bagażu. Pod podłogą znajdziemy jeden duży i kilka mniejszych schowków. Koniec z walizkami, przesuwającymi się po podłodze bagażnika. Jeśli nasz ładunek nie wypełnia szczelnie całej powierzchni załadunkowej, ruchomą podłogę jednym ruchem ręki możemy zamienić w przegrodę, stabilizującą walizki i torby.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę