Skoda Octavia

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę