Skoda Octavia 1,8 TSI Elegance

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

/ 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

10 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

11 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

12 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

13 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

14 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

15 / 15Czy to jeszcze kompakt?

Obraz
© zdjęcie producenta

To chyba najbardziej wyczekiwany samochód Skody ostatniego roku. Pierwsze dwie generacje kupiło w 100 krajach ponad 3,7 miliona osób. W Polsce od 1998 z salonów wyjechało blisko 180 000 tych pojazdów. Od czterech lat auto znajduje się na szczycie rankingu najchętniej kupowanych modeli wszystkich segmentów. Nic więc dziwnego, że trzecie wcielenie czeskiego bestselleru wywołuje ogromne emocje wśród miłośników funkcjonalności połączonej ze sprawdzoną technologią i wysokiej jakości wykończeniem wnętrza.

Chcąc kupić Octavię z silnikiem 1,8 TSI należy przeznaczyć na ten cel przynajmniej 82 500 złotych. Dopłata do DSG to kolejne 8 tysięcy. Najbogatsza specyfikacja Elegance zaczyna się od 94 350 złotych. Skoda oferuje aktualnie przecenione pakiety i zachęca niskimi stawkami pełnego ubezpieczenia. Mimo wszystko, to dość wysoka cena z uwagi na fakt, że za kilkanaście tysięcy więcej dostaniemy wersję RS. Jeśli bliżej przyjrzymy się konkurencji w postaci chociażby czterodrzwiowego Opla Astry, powyższe wartości przestaną straszyć. Najnowsze dziecko Czechów jest dojrzałą konstrukcją pozbawioną zauważalnych wad. Spełni oczekiwania zarówno młodego małżeństwa, jak i konserwatywnego nabywcy z dwójką dzieci. Zwolennicy oszczędnych silników powinni skierować swą uwagę na wersje napędzane motorami wysokoprężnymi.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę