Seat Leon SC Cupra

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

/ 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

10 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

11 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

12 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

13 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

14 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

15 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

16 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

17 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

18 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

19 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

20 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

21 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

22 / 22Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Seat z dopiskiem Cupra od połowy lat 90. wywołuje przyspieszone bicie serca. Pierwsza na rynku pojawiła się sportowa Ibiza z dwulitrowym silnikiem wolnossącym o mocy 150 KM. Później nastała era turbodoładowanych jednostek o mocy 180 koni mechanicznych. Wraz z wprowadzeniem do oferty hiszpańskiego producenta Leona opartego technologicznie na Golfie czwartej generacji, nie mogło zabraknąć w katalogu także najmocniejszej odmiany. Wspomagany turbosprężarką motor benzynowy rozwijał aż 224 koni. W alternatywie pozostawała jeszcze wersja 2,8 V6 z opcjonalnym napędem na cztery koła.

Trzecia generacja Leona została zaprezentowana podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2012. Dynamiczna stylizacja trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka od razu przypadła do gustu europejskiej klienteli, dzięki czemu, to właśnie w tym modelu upatruje się skutecznego wydźwignięcia koncernu z kryzysu. Za kilka tygodni w Genewie świat zobaczy najmocniejszą Cuprę w historii. My otrzymaliśmy tę szansę nieco wcześniej, na torze nieopodal Barcelony. Do Polski auto trafi w czerwcu, a klienci będą mogli wybierać między 265, a 280-konną odmianą. Oba samochodu różnią się od siebie nieznacznie. Słabsza odmiana została zaopatrzona w 18-calowe obręcze ze stopów lekkich, natomiast mocniejszy wariant otrzymał dziewiętnastki. W obu przypadkach z daleka rzucają się w oczy czerwone zaciski, a klienci mogą zdecydować się na grafitowe lub klasyczne, srebrne felgi. W standardzie Cuprę wyposażono w pełne LED-owe oświetlenie i dwie niezależne końcówki układu wydechowego. Najmocniejszy w historii Seata kompakt zdradzają emblematy na
klapie bagażnika i grillu, a także oznaczenie modelu zastępujące napis Leon.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę