Seat Altea 1.2 TSI LPG

Jak tanio przewieźć rodzinę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić Seat. Altea z instalacją LPG i doładowanym silnikiem nie każdemu pozwoli jednak na oszczędności

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

10 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

11 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

12 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

13 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

14 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

15 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

16 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

17 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

18 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

19 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę